Pengikut Setia - Terima Kasih

Selasa, 7 April 2009

Kenangan Cuti Tiga Hari..

Sibuk dan banyak benda lain nak ditulis sehingga aku hampir terlupa untuk menceritakan sedikit tentang pengalaman aku dikampung tempoh hari. Selain melawat kedua orang tua, aku mengambil kesempatan mengunting rambut pada hari sabtu,dah rimas dah rasanya, lagi pulak gunting rambut di kampung lebih murah dan mesra. Hari yang sama juga ada kenduri kahwin. siap ada beca dan dondang sayang lagi..melaka - melaka jugak. Berdondang sayang je lah orang melake ni... KM menteri rasuah pun tidak dihiraukanya.. Petangnya pula aku bawak anak isteri aku bersiar -siar.. Korang tengok lah gambar tu, ceriakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama