Pengikut Setia - Terima Kasih

Jumaat, 17 April 2009

BN, Jangan betanding..

BN jangan bertanding padaPRK kali ini, ini bagi menyahut kenyataan PM DS Najib iaitu terlalu banyak masa, tenaga dan wang ringgit untuk satu-satu PRK. BN tolong DS Najib untuk selesaikan masalah ekonomi dan terangkan apa itu 1Malaysia. Biarkan PKR menang tanpa bertanding. Jika ada calon bebas biarkan, selaku kerajaan pusat yang tidak bertanding buat -buat dono saja. Jadi tiadalah curahan projek, pihak polis pula jangan berkampung disana. Bila tiada keterlibatan dari BN, maka keadaan akan lebih selamat.
Bila BN tidak bertanding, kali ini BN boleh datang bawak penyokong beramai - ramai pada hari mengundi, makcik, puteri dan mat rempit yang ingin belajar amalan demokrasi Malaysia ( alasan yang selalu digunakan bila ditangkap skuad cegah hantu PR ) kali ini AMK yang ganas serta pemuda berkopiah yang kalut tidak akan mengganggu para penumpang persiaran dan pakcik -pakcik bercurut yang naik bas sekolah. Ini kerana BN tidak bertanding.
Rakyat akan puji DS Najib melambong - lambong, sampaikan sistem anti peluru berpandu Singapura aktif kerana jangkakan RazakSat dilancarkan dari Melaka. Rakyat akan jelik dengan PR kerana suka bazirkan wang rakyat, wakil suka -suka letak jawatan. Oleh itu BN apa lagi jangan bertanding, kerugian itu subjektif...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama