Pengikut Setia - Terima Kasih

Selasa, 19 Mei 2009

Penantian Penanti

Akhirnya seperti yang semua orang tahu, BN tidak bertanding di Penanti. Penantian menunggu keputusan BN tersebut berjawab semalam. Aku seperti mana dalam posting aku dulu bersetuju sangat dengan langkah BN ini. Yalah rakyat di dahulukan, pencapaian diutamakan.

DS Najib mestilah mengutamakan rakyat. Tolong lawan babi yang selsema dan masalah ekonomi yang melanda. Itu lebih penting dari berpilihanraya yang diketahui keputusanya tidak memihak kepada mereka.

Walaubagaimanapun, seperti posting aku sini aku bersetuju dengan perletakan jawatan Fairus.

Tapi dengan BN memboikot PRK Penanti, maka keseronokan PRK tersebut pasti hambar. PRK kali ini bakal menemukan calon kerajaan negeri P.Pinang dan calon bebas. Tanpa kehadiran calon kerajaan pusat pastinya projek segera tidak kelihatan, makcik yang jual denderam,passembor,cendol dan lain-lain tidak dapat untung besar.

Pelancong politik juga akan berkurangan. PKR sendiri akan berlawan dengan bebas yang berproksi, dan ini muungkin lebih sukar. Namun ini adalah sejarah. Sejarah moden zaman milenium Y2K

Apaun selamat mengundi kepada Penanti.

p/s - Kata orang Najib takut tanding di Penanti sebab Rosmah tak bagi? Yalah lawan mangsorlah katakan..hahaha

1 ulasan:

  1. Nanti klau BN masuk, mcm2 cerita dihamburkan. Klaula BN kalah, akan dikata rakyat menolak BN. Tapi klau BN menang, akan dikatakan, SPR dan mcm2 agensi menipu. Adei. Politik2. Lagipun, sekrang ekonomi, sosial dan kesihatan terutamanya wabak bawaan Babi semakin teruk di seluruh dunia, dan memerlukan perhatian serius dari YAB Datuk Najib. Abaikan pilihan raya kecil yg sengaja dibuat/ diadakan oleh Anwar. Seperti kita sedia maklum, Anwar terkenal dengan strategi2 tertentu. Allahualam.

    BalasPadam

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama