Pengikut Setia - Terima Kasih

Isnin, 25 Mei 2009

Kerajaan Pilih Syarikat Rasuah?

Kementerian Tenaga, Air dan Teknologi Hijau telah memilih sebuah syarikat yang kini sedang disiasat atas dakwaan rasuah di Jepun dan kecuaian di Singapura.

Apakah salah jika rakyat memikirkan yang syarikat tersebut mungkin merasuah kerajaan perseketuan apabila projek pembinaan terowong air dari Pahang ke Selangor yang bernilai RM 1.3 Bilioan tersebut diberikan kepada syarikat tersebut iaitu Shimizu Corp sebagai syarikat utama, Nishimatsu Construction Co dan dua syarikat tempatan UEM Builder dan IJM Corp. Malaysiakini

p/s - Wah rasuah peringkat antarabangsa nampak?
PM kita masih belum menjawab dakwaan rasuah kapal selam dan helikopter, kini kerajaanya dikaitkan pula dengan sebuah kes antarabangsa.

3 ulasan:

  1. ye ke? .. yang pasti .. semuanya ada jawapan tersendiri ... :) tunggu dan lihat jer.. bahaya buat spekulasi tanpa bukti .. hihihih!

    BalasPadam
  2. BUKAN AKU NAK PROVOK..TAPI KITA SEBAGAI ORANG YANG BERI PROJEK, BAGI KERJA, APA SALAH CARI YANG TERBAIK AGAR NILAI DUIT KITA TU TERASA..

    CONTOH AKU ADA SYARIKAT SENDIRI, AKU NAK CARI KERANI, AKU AKAN LETAK SYARAT SEORANG AHLI SOLAT DAN MENUTUP AURAT SEBAGAI NILAI TAMBAH CONTOHNYA.. TAKKAN NAK CARI PENAGIH PULAK..

    BalasPadam

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama