Pengikut Setia - Terima Kasih

Khamis, 13 Ogos 2009

Zamry - MB Putar Belit!


"Dia cuma mahukan saya memberi respons dan keutamaan komen kepada dia saja. Saya rasa tidak perlulah sebab saya tidak pernah iktiraf dia pun, sebelum (melantik Speaker) yang baru memang ya, tetapi selepas itu saya tidak pernah lagi iktiraf dia."

Semalam, Sivakumar yang juga Adun Tronoh dan bekas Speaker mengumumkan penggantungan Zambry selama tiga bulan daripada menghadiri sidang DUN dan didenda RM250,000 dengan alasan Zambry telah menghadiri sidang DUN pada 7 Mei lalu walaupun telah digantung sebelum itu.


p/s - Kejadian di Perak memang merupakan satu sejarah bodoh demokrasi. Zamry berkata sebelum (melantik Speaker) yang baru memang ya, tetapi selepas itu saya tidak pernah lagi iktiraf dia. Ini bermakna, Zamry mengiktiraf Sivakumar sebelum itu. Sebelum itu Sivakumar telahpun menggantung Zamry. Mengapa Zamry hadir sidang DUN?

Aper putar belit cakap ni?

Jika Zamry tidak hadir sidang DUN tempoh hari, maka kita tidak perlu melihat satu sidang paling memalukan di Malaysia.

1 ulasan:

  1. Kerana gilakan kuasa maka ketepilah agama dan susila...cakap bohong, auta biasa saja dalam politik.

    Siakap senohong
    gelama ikan duri
    bercakap bohong
    tak lama jadilah menteri...

    BalasPadam

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama