Pengikut Setia - Terima Kasih

Jumaat, 7 Ogos 2009

Arak, UMNO ajak PAS bersatu..


Khairy ajak Pemuda Pas kutuk DAP

MARANG 7 Ogos - Pergerakan Pemuda UMNO mencabar Dewan Pemuda Pas untuk bersama-sama menyertai ceramah umum bagi mengutuk tindakan DAP yang menghina dan mempersendakan agama Islam minggu hadapan.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, ceramah yang dianjurkan oleh Pemuda UMNO itu adalah demi mempertahankan agama Islam yang cuba diperlekehkan oleh wakil rakyat DAP.

Beliau juga menegaskan, cabaran tersebut bukanlah propaganda untuk memerangkap parti berkenaan menyertai Barisan Nasional (BN).

"Saya dengan ikhlas hati mempelawa Dewan Pemuda Pas untuk bersama-sama Pemuda UMNO menyertai ceramah umum itu yang bakal diadakan pada 14 Ogos ini di Shah Alam," katanya selepas merasmikan Persidangan Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Marang kali ke-21 di Alur Limbat di sini hari ini.

p/s : Dangkal sungguh kenyataan pemuda umno dan tindakan perhimpunan haram mereka, pelik umno masih memerintah perketuan dan 8 negeri lagi, kenapa tidak haramkan sahaja arak dinegeri yang mereka perintah? Pemuda umno tidak pula bersama PAS kedah ketika isu kuata 5o% perumahan di Kedah. Tindak tanduk umno tidak lebih seperti kera kena belacan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama