Pengikut Setia - Terima Kasih

Isnin, 1 Jun 2009

Ulasan Berita..Penanti Yang dinanti

Pertama sekali tahniah kepada Dr Mansor kerana menang dengan majaroti yang lebih besar. Kemenangan PKR cuba ditengelamkan umno dengan merujuk kepada peratusan keluar mengundi yang rendah iaitu sekitar 44%. Tajuk kebanyakan berita pro kerajaan ialah rakyat tidak mahu terlibat dengan permainan PKR dan tidak mahu keluar mengundi. Mereka mendakwa peratusan keluar mengundi tersebut adalah terendah dalam sejarah sini Mereka cuba menipu dengan harapan rakyat akan melihat yang pilihanraya di Penanti tidak mendapat sambutan, walhal terdapat kes yang lebih teruk iaitu di Sarawak dengan peratusan mengundi sekitar 38% sini

Walau bagaimanapun sesuatu yang amat menarik dan tidak dapat disembunyikan ialah PRK Penanti aman tanpa BN. sini Punyalah aman sampai boleh tidur..



Apapun keputusan ini tidak sepatutny mengecutkan BN dari bertanding di MU nanti.. Kak Min dan lain-lain bolehlah tolong jentera BN.

p/s - Dengar cite SPR boleh batalkan kemenangan calon yang menang jika terbukti rasuah semasa pilihanraya? kak Min, doalah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama