Pengikut Setia - Terima Kasih

Selasa, 24 Mac 2009

Demokrasi bersuara digantung 3 bulan..

Semalam, Harakah dan Suara Keadilan (SK) digantung mandatori oleh KDN, tanpa bicara, tanpa amaran awal.. Maknanya langkah aku bukak blog ni tepat sangat.. aku pun dah lama tak beli surat khabar kertas, nak selamatkan pokok dan duit.. aku baca di laman sesawang sahaja.. dan kini, langkah KDN akan hanya menyebabkan peningkatan ke atas akses akhbar digital.. itu kata aku, tapi kawan aku mumtaz pulak cakap akhbar kertas seperti siasah akan untung besar tiga bulan ni.. ha hahaha.. Apapun imej kerajaan akan hanya bertambah buruk dan rakyat akan bertambah celik, kerana melayari internet lebih banyak maklumat dan banyaklah pekung didada akan dirobek robek nanti.. kita tengok siapa yang kena..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kalian digalakan untuk berkomunikasi dengan PenaKiri.
Tolong tegur dan beri sebarang cadangan untuk kebaikan bersama